decor

Гальмівна рідина

 

Гальмівна рідина – це тип гідравлічної рідини, що застосовується у гальмівній системі. Саме завдяки ній зупиняється автомобіль після натискання водієм педалі гальма.

Гальмівна рідина є найважливішою складовою кожної машини. Подібно до всіх інших гідравлічних складів вона не стискається, на чому, власне, і будується принцип її роботи. При вплив на педаль, що під тиском у системі гальмівна рідина передає зусилля на поршень супорта, а той – на колодки. Спрацьовують гальма і транспорт починає зупинятися. Через виникає в процесі тертя рідина нагрівається. Якщо вона закипить, то втратить свою основну властивість – несжимаемость. У такому разі гальмівна система просто не працюватиме, а машина не зможе зупинитися і продовжить рух.

Гальмівна рідина: робочі властивості

  • Температура закипання. Агресивний стиль водіння або, наприклад, пересування гірськими дорогами провокує більш посилену експлуатацію гальм, внаслідок чого рідина, що перебуває в ній, перегрівається, і утворюються бульбашки газу. При великій кількості таких газоподібних скупчень збільшується стисливість, що призводить до погіршення роботи гальмівної системи – педаль просто «провалюється» і не передає посилення на колодки. Ось чому температура закипання вважається найважливішою характеристикою, адже чим вище показник, тим стабільнішою буде робота системи в екстремальних умовах.
  • В’язкість. Збереження стабільної в’язкості за різних умов – важлива характеристика рідини для гальмівних систем. Особливо важливий цей показник за умов експлуатації автомобіля за низьких температур. При досить високій в’язкості погіршується робота системи гальмування аж до повної її відмови, а дуже низька в’язкість стає причиною протікання.
  • Гігроскопічність. Впливає на температуру закипання. Робоча рідина в ході експлуатації регулярно нагрівається, то охолоджується, вбираючи при цьому атмосферну вологу. Як свідчать дослідження, температура кипіння гальмівного мастила знижується майже 1,5 разу за наявності лише до 3,5 % вологи у складі. Чим нижча гігроскопічність робочої рідини, тим довше вона зможе зберегти заявлені робочі характеристики.

Основні класи гальмівних рідин

Найпопулярніший розділ на класи надає Департамент Транспорту США (USDOT). Дотримуючись цієї класифікації, всі робочі рідини для гальмівної системи поділяються на такі класи:

  • Склади класу DOT-1 та DOT-2 на сьогоднішній день практично не застосовуються.
  • Гальмівна рідина DOT-3 виготовляється на гліколевій основі, має високу гігроскопічність, температура закипання (за відсутності влучення вологи) становить 205°С, досить агресивна до виробів з гуми та деталей з лакофарбовим покриттям.
  • Гальмівні рідини класу DOT-4 також мають гліколеву основу, яка руйнує фарбу, але не вступає в реакцію з гумовими елементами системи. Порівняно з попереднім класом має меншу гігроскопічність, а температура закипання становить 230°С за аналогічних умов. Найбільш ходовою позицією цієї категорії вважається гальмівна рідина Opet HBF DOT 4; SUNOCO BRAKE FLUID DOT-4.
  • DOT-5 – сучасні гальмівні рідини на основі силікону, доповненого функціональними присадками, завдяки чому цей склад практично не поглинає воду, безпечний як для гумових виробів, так і для лакофарбових покриттів, закипає при температурі 250°С.
  • Основу гальмівних рідин DOT-5.1 складає гліколь. Склади мають порівняно високу гігроскопічність, безпечні для гумових деталей, але не сумісні з лакофарбовими покриттями. Температура закипання – 275°С.

 

Якщо все ще важко з вибором, звертайтеся за допомогою до фахівців нашої компанії.

 

Купити Гальмівну рідину

decor

Залишилися питання чи є пропозиції?

Наші менеджери дадуть відповідь на всі Ваші запитання.
Залиште свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами протягом 30 хв.